Producători

Politica de returnare pentru produsele achizitionate la distanta


Conform Ordonantei de Guvern 130/2000, orice produs achizitionat online de persoanele fizice, poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice  de la primirea coletului, numai in ambalajul original in care a fost receptionat, fara a invoca un motiv si fara penalitati. In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.

 

Contractul la distanta intre cele doua parti se incheie in momentul “confirmarii comenzii” online.


Contravaloarea comenzii va va fi returnata de catre MENILIT TRADE S.R.L. in termen de 14-30 de zile lucratoare de la data primirii produsului, in contul dumneavoastra.


Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie ( la optica sportiva) in original si copie a facturii de achizitie sa copie dupa bon.

 

 

Atentie! In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, datorita manipularii produsului de catre consumator, ne rezervam dreptul de a solicita o suma de bani pentru a face din nou vandabil produsul.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Costul transportului pentru returul produsului va fi suportat de catre cumparator pentru toate situatiile de mai sus.

 

Produsele care se pot returna in baza dreptului de retur de 14 de zile, doar in showroomul din Bucuresti, conform urmatorului program:

Luni - Vineri: 11:00 - 17:00; Sambata - Duminica: inchis

 

Pentru returul unui produs achizitionat este necesar completarea urmatorului formular:

 

Download Formular

 

 

Pentru produsele achizitionate direct din magazin, termenul de returnare este de 2 zile lucratoare, in aceleasi conditii prezentate mai sus.

 

Produsele cu lipsa de conformitate:


Daca produsele pe care le-ati primit nu sunt conforme cu specificatiile de pe site inca de la primire, aveti posibilitatea de a face o notificare scrisa catre noi prin care sa solicitati returnarea produsului comandat. Puteti solicita inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii acestuia. Daca nu putem inlocui produsul cu unul conform (lipsa din stocul furnizorului, schimbarea furnizorului sau alte motive), va vom restitui contravaloarea produsului. Costul de transport pentru returnarea produsului va fi suportat de dumneavoastra.

In cazul in care produsul neconform poate fi adus la conformitate de catre angajatii MENILIT TRADE S.R.L., costul acestei operatiuni si al service ului vor fi suportate de catre firma.

 

Produsele primite defecte:

Daca produsele primite sunt nefunctionale sau au vicii de fabricatie, acestea fac obiectul garantiei conform politicii interne a firmei, in cazul in care termenii si conditiile de acordare a garantiei sunt respectate.

 

Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.